veelgestelde vragen
Slider

vraag & antwoord

 

Als ik mijn ramen door Groothuis dienstverlening wil laten wassen, moet ik dan een contract tekenen?

Nee, bij Groothuis dienstverlening zit u niet vast aan een contract.

 

Wat doet Groothuis dienstverlening met mijn persoonsgegevens?

Ik ben wettelijk verplicht mijn klanten en bezoekers duidelijk te informeren wat ik met persoonsgegevens doe die ik ontvang. Groothuis dienstverlening verwerkt van alle klanten naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en gebruikt deze voor facturering en om contact op te nemen voor afspraken. In deze privacyverklaring staat hoe Groothuis dienstverlening omgaat met persoonsgegevens.

 

Krijg ik steeds weer een andere glazenwasser of schoonmaker bij Groothuis dienstverlening?

Een voordeel van Groothuis dienstverlening is dat u altijd met één persoon te maken hebt. Één persoon waar u alle afspraken mee maakt én die bij u de werkzaamheden uitvoert.

 

Moet ik thuis zijn als je langskomt?

Nee, u hoeft hiervoor niet thuis te blijven. In bijna alle gevallen kan ik gewoon de werkzaamheden uitvoeren die afgesproken zijn, ook wanneer u niet thuis bent. Ik neem namelijk zelf mijn water en materialen mee. Na de werkzaamheden zal ik een werkbon in de brievenbus doen, op de werkbon staat welke werkzaamheden zijn uitgevoerd.

 

Hoe weet ik wanneer je langs komt?

Ik informeer alle klanten van tevoren. Dat doe ik door klanten te bellen, mailen, Appen of Sms-en. U geeft zelf aan welke manier voor u het handigst is.

 

Kan ik jouw doorgegeven dag wijzigen?

Ik werk volgens een strak schema, waar ik continu nieuwe klanten in toevoeg. Wanneer ik u een bepaalde dag doorgeef, zal ik op die dag in uw regio aan het werk zijn. Op korte termijn wijzigen zal in principe niet zo eenvoudig zijn, aangezien ik dan moet schuiven in dit klanten schema. Wanneer u aangeeft dat de werkzaamheden echt niet uitgevoerd kunnen worden op de dag die ik doorgeef, zal dit (in goed overleg) gewijzigd worden naar een moment dat ik weer in uw regio werkzaam ben.

 

Hoe vaak kom je langs? 

Dit bepaald u helemaal zelf. Van tevoren bepaald u de frequentie, daar baseer ik mijn offerte op. U kunt de frequentie aanpassen als u dat wilt, maar dat moet u dat wel voortijdig doorgeven aan mij. Let wel: in sommige gevallen zal door het aanpassen van de frequentie ook de prijs aangepast worden! Gemiddeld kiezen mijn klanten voor ramen wassen eens in de twee á drie maanden. Ik heb klanten die hun ramen om de zes weken gewassen willen hebben, en sommige kiezen voor driemaal per jaar, de keus is aan u.

 

Hoe laat begin je bij ons?

Ik werk tussen 07:30 en 16:00, maar met particulieren spreek ik meestal vanaf 08:00 / 08:30 af.

 

Kan ik een afspraak annuleren?

Wanneer u een afspraak wilt annuleren, kunt u dat telefonisch doen. Ik breng geen extra kosten in rekening wanneer u de afspraak annuleert. A.u.b. wel op tijd door geven, dat is wel zo makkelijk met plannen!

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Contant of via de bank. Nadat ik klaar ben met de werkzaamheden krijgt u een factuur toegestuurd via de mail (of post) met mijn gegevens. U kunt het bedrag overmaken binnen 14 dagen. Betaald u liever contant, dan betaald u meteen na de werkzaamheden. Ook dan ontvangt u achteraf een factuur via de post of per mail voor uw eigen boekhouding.

 

Kan ik de factuur per mail krijgen?

Jazeker, dat stimuleer ik juist. Voorheen werden alle facturen per post verstuurd, dat kostte mij papier, inkt en postzegels. Ik stuur nu mijn facturen op in pdf-formaat naar het overgrote deel van de klanten. Uiteraard kunt u op verzoek de facturen per post aangeleverd krijgen als u dat liever heeft.

 

Ik wil graag enkel een paar (boven-)ramen van mijn huis gewassen hebben, kan dat?

Het is voor mij niet rendabel om kilometers te rijden om vervolgens een paar ramen te wassen, tenzij u vlak bij één van mijn bestaande klanten woont. Bel mij even op en vraag naar de mogelijkheden, of laat uw gegevens achter te laten op onze website. Het minimumbedrag voor glasbewassing bedraagt €22,50.

 

Waarom vind ik geen exacte prijzen voor ramen wassen op de website?

Omdat elk bedrijf of huis anders is, is elke prijs anders. De hoogte van de prijs is afhankelijk van zoveel factoren; ligging van het glas, het aantal ramen, de afmetingen van de ramen en de vervuiling etc. Ook zal de frequentie van het schoonmaken een rol spelen. Wanneer u kiest voor zes- of achtmaal per jaar ramen wassen, zal de wasbeurt voordeliger zijn dan wanneer u bijvoorbeeld kiest voor tweemaal per jaar ramen wassen. Wanneer u contact met mij opneemt, zal er zo spoedig mogelijk een offerte gemaakt worden met een vaste prijs.

 

Waarom hanteert Groothuis dienstverlening prijzen voor ramen wassen vanaf €22,50 inclusief btw?

Groothuis dienstverlening is een officieel glazenwassers- en schoonmaakbedrijf. Van alle gemaakte prijzen met klanten gaat 21% BTW, inkomstenbelasting, verzekeringen, pensioen, vervoer, marketing, administratie en materialen kosten af. Ik werk alleen met goede en veilige materialen en veilige producten, en dat kost geld.

 

Rekent Groothuis dienstverlening voorrijkosten?

Groothuis dienstverlening levert zijn schoonmaakdiensten in een straal van 15 kilometer rondom Hengelo Gld zonder voorrijkosten.

 

Kom je ook wanneer het regent?

Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk rekening te houden met het weer, immers jezelf nat laten regenen is geen pretje. Maar in Nederland valt regelmatig regen, vooral in bepaalde seizoenen, dus helemaal de regen ontwijken is onmogelijk. Wanneer er een afspraak is gemaakt en het weer slaat zo om dat de werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden, maak ik een nieuwe afspraak met u.

 

Zal ik mijn zonnepanelen zelf reinigen of door jullie laten reinigen?

Natuurlijk kunt u uw eigen zonnepanelen reinigen, echter doet Groothuis dienstverlening dit al voor scherpe prijzen. De meeste zonnepanelen liggen hoog op schuine daken, en dan is grondig reinigen van de panelen bijna niet te doen zonder de juiste materialen. Als mensen er wel bij kunnen, hoor ik vaak dat de panelen gewassen worden met gewoon kraanwater wat o.a. kalk bezit, en dat doet de opbrengst uiteindelijk niet te goede. Groothuis dienstverlening bezit een telewash systeem voor het reinigen van zonnepanelen, met de juiste borstels en gebruikt uitsluitend osmosewater om de panelen te reinigen.

 

In welke regio werkt Groothuis dienstverlening?

Ik werk in een vrij groot gebied, o.a. in de volgende plaatsen: Achter-Drempt, Baak, Bekveld, Borculo, Braamt, Bronckhorst, Covik, De Meene, Delden, Dieren, Drempt, Doetinchem, Dunsborg, Eldrik, Ellecom, Gooi, Halle, Halle-Heide, Halle-Nijman, Hengelo Gld, Heurne, Heidenhoek, Hoog Keppel, Hummelo, Keijenborg, Kranenburg, Laag Keppel, Langerak, Linde, Lochem, Marienvelde, Medler, Mossel, Noordink, Olburgen, Oosterwijk, Rha, Ruurlo, Steenderen, Toldijk, Veldhoek, Velswijk, Vierakker, Voor-Drempt, Vorden, Wassinkbrink, Winkelshoek, Wittebrink, Wichmond, Wildenborg, Wolfersveen, Zelhem.  Voor opdrachtgevers in Arnhem werk ik ook in gemeente Arnhem, Duiven, Groessen, Rheden en Westervoort. Als uw woonplaats hier niet tussen staat, neem dan contact met mij op en vraag naar de mogelijkheden.

 

Waarom heb jij geen herkenbare reclame op de werkbus?

Groothuis dienstverlening heeft naast eigen klanten, veel klanten van een schoonmaakbedrijf in Arnhem in onderhoud. Op het moment dat ik bij klanten van een ander schoonmaakbedrijf aan het werk ben, representeer ik het schoonmaakbedrijf waar ik op dat moment voor werk. Daar hoort natuurlijk geen eigen reclame bij. Daarnaast wordt ik op regelmatige basis ingehuurd door andere bedrijven, en gebruik ik mijn eigen werkbus. Ik heb de afgelopen jaren gewerkt als onderaannemer voor bedrijven in Hengelo, Zelhem, Doetinchem, Zutphen, Brummen en Arnhem. Dit alles heeft mij tot nu toe weerhouden om eigen reclame op mijn werkbus te laten zetten. Misschien dat ik in de toekomst wel reclame op mijn werkbus zet.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen…

Staat uw vraag niet hierboven, dan kunt u uw vraag stellen aan mij via het “contactformulier”. Ik zal dan zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden.

 

Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Waarom Groothuis dienstverlening?
- één persoon voor afspraken en uitvoering
- kwaliteit staat altijd voorop
- betrouwbaar, consequent en accuraat
- eerlijke tarieven
Slider